30 Ekim 2022 Pazar

Gazeteci-Yazar Özer Akdemir: Talan edilen suyun hüznünü paylaşıyorum

 

 30 Ekim 2022 20:14


Çevre mücadelesini edebiyatla anlatan öyküler yazan Gazeteci-Yazar Özer Akdemir, İzmir Kitap Fuarında verdiği söyleşiyle okurlarıyla buluştu.



Fotoğraf: Evrensel 




Gaziemir’deki fuar alanında devam İZKİTAP, yüzlerce yayınevine ve okurlara ev sahipliği yapıyor. Fuar kapsamında imza ve söyleşiler de devam ediyor. Gazeteci-Yazar Özer Akdemir yeni kitabı “Yılanın Ağzımdaki Kuş Gibi” de yer alan öykülerini anlattığı söyleşide okurlarıyla bir araya geldi.

“EKOLOJİ MUHABİRİ TARAFSIZ OLAMAZ”

Evrensel Gazetesine yazdığı ekoloji haberlerinden söz eden Akdemir, ekoloji muhabirinin tarafsız olmayacağını, verilen mücadelenin bir parçası olması gerektiğini belirtti. Talanla, yıkımlarla geleceğimizin kirletildiğini vurgulayan Akdemir, “Halk sağlığını bozuluyor. Bunu anlatmak verilen mücadelenin de bir parçasıdır” dedi.

Kitabın yayımlanmasından itibaren çok güzel tepkiler aldığını söyleyen Akdemir, sözlerini şöyle sürdürdü: "Bu öyküleri yazarken dili hem habere hem kurguyu barındırabiliyor. Bu öyküleri yüksek edebiyat kaygılarıyla değil, her tarafı saran talanı ve buna karşı verilen mücadeleyi daha fazla insana ulaştırmaya çalıştığım için yazdım. Talan edilen dağın, suyun, ovanın hüznünü insanlara anlatmaya çalışıyorum. Yazdığım haberler ve öykülerin hüznünü taşıyorum. Bunu okurlarla paylaşarak, o hüznü taşıyanların çoğalmasını istiyorum.”

Akdemir, söyleşisini yazdığı öykülerin gerçek hikayelerini anlatarak sonlandırdı. (İzmir/EVRENSEL)

 https://www.evrensel.net/haber/473539/gazeteci-yazar-ozer-akdemir-talan-edilen-suyun-huznunu-paylasiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İklim değişikliği tarımı vuruyor: Gıda fiyatlarında sıçrama uyarısı!

  01 Haziran 2023 07:00 Dr. Oğuz Tutal'ın araştırmasına göre Türkiye için en büyük tehlike kuraklık ve aşırı sıcaklar... Araştırma g...